A műtét

8 órára kellett mennem a Hairhungary klinikára, kávét inni nem szabad, reggelizni viszont erősen ajánlott mert a műtét első része (az aznapra beültetésre kerülő hajhagymák kiszedése a donor területről) kb 4 órát vesz igénybe és ebédig csak kisebb szünetek vannak.

Ez az első beavatkozás az érzéstelenítéssel kezdődött, aztán egy ágyra kellett feküdnöm hason hogy a fejem hátsó részéről kiszedjék a hajhagymákat. Az érzéstelenítő miatt ez teljesen fájdalommentes, inkább unalmasnak mondanám!

Eljött az ebédidő, egy kis szünet következett amit a saját egyszemélyes szobámban töltöttem és kíváncsian vártam a folytatást, magát a beültetést mert hát most kevesebb hajam volt mint reggel.

Elkezdődött a beültetés, most már sokkal kényelmesebb pózban egy székben ülve kellett lennem és még filmet is nézhettem! A beavatkozásnak ez a része is teljesen fájdalommentes, ha valamit éreztem egyből szólni kellett és már kaptam is az érzéstelenítőt.

Este 6-ra végeztünk az első nappal és jöhettem haza, kaptam fájdalom csillapítót éjszakára, de nem kellett bevennem mert elég hamar elaludtam és egyáltalán nem fájt, csak kicsit érzékeny volt kb mint egy horzsolás.

Másnap reggel 8 tol ugyan úgy ment minden és este 7-kor már az új hajammal és nagy örömmel érkeztem haza.

hajbeületés
hajbeültetés

A beavatkozás során teljesen meg voltam elégedve mindennel és nagyon örülök hogy belevágtam! Elláttak sok útmutatással hogy mit szabad és mit nem és kaptam egy speciális oldatot, csak azzal szabad tisztítanom és nem végezhetek fizikai munkát úgyhogy most egy hét pihenés következik.

Képekkel és további tapasztalatokkal jelentkezem nemsokára!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Műtét után

Hajbeültetésem - SafeSystem FUE módszerel